MEVA veiligheidstraliewerk

Veiligheid bij elk type weer

De juiste veiligheidsmaatregelen spelen bij elk type weer een uiterst belangrijke rol. Zeker in de tweede helft van het jaar, als het regent en vochtiger is. De firma Göhl Straßenbau GmbH koos na de omlegging van een beek in het Beierse plaatsje Weilersbach bijvoorbeeld voor veiligheidstraliewerk van MEVA, zodat er een valbeveiliging voor voetgangers kon komen die absoluut noodzakelijk was.

De firma Karl Gerüstbau und Schalungstechnik GmbH stelde balustradeklemmen van MEVA ter beschikking, zodat het veiligheidstraliewerk kon worden aangebracht. Deze flexibele constructie werd bevestigd met een draadstang en kan met een verstelbereik tussen 0 en 45 cm zowel horizontaal als verticaal worden ingezet. De balustradeklem is dus geschikt voor balusters voor wanden en vloeren.
Voordat de nieuwe railing is aangebracht, zorgen de balusters van MEVA voor de noodzakelijke veiligheid, zodat alle omwonenden veilig door de winter komen.

MEVA veiligheidstraliewerk zoom

Bekistinsplaat Volkunststofplaat alkus
MEVA Raamprofiel
... meer dan alleen bekisting
  •  Kies een taal

Kies uw werelddeel en land Kies een taal (optioneel).

•  Contact
  •  Zoek

Zoek op onze site.

•  Newsletter

Ontvang elke maand onze newsletter.